joi, 14 februarie 2013

Bentite pentru fetite cu flori din materiale


Bentite unicat pentru fetite incantatoare


Uitandu-ma pe internet mi-au placut bentitele asortate la rochite.Nu am gasit de cumparat in Romania nimic care sa imi placa asa ca m-am apucat de croit si confectionat singura.
 Aceste bentite pot da un aer foarte special si dragalas de la bebite mici de 2-3 luni pana la fetite de cativa ani.Asadar m-am apucat sa fabric singura cateva si iata rezultatele.Prima a fost un trandafir din bentita de matase pe care l-am cusut (nu lipit) ca sa stea in aceasta forma.

Apoi am facut un fel de rozeta pliand materialul in falduri si prinzandu-le la mijloc. Am combinat doua funde cumparate la metru din organza.Le-am prins in mijloc cu cateva margele vechi.



Am fost multumita de rezultate si am mai facut cateva din bentite care se vand la metru la mercerie.



Iata alte doua realizari de care sunt mandra si pentru care am folosit si tulle.




Sunt modele -simple de flori lucrate manual care pot fii facute din panglica, tull si ceva snururi care se gasesc la mercerii. Daca aveti ceva margele asortate poate fii chiar mai usor de decorat miezul florii. Le obtineti prin incretirea materialelor cu mana, sau creind falduri pe care le adunati intr-un punct si apoi le coaseti una de alta.
Bentitele le-am cumparat de la un magazin care vindea jucarii ieftine, bentite si flori de materiale.
Iata alte doua realizari de care sunt mandra si pentru care am folosit si tulle.
Se pot face foarte multe modele in functie de dorinta si de materiale care pot da un aer aparte fetitei dvs. la aniversari, serbari sau doar pentru sedinte foto care sa ramana peste timp ca niste amintiri minunate.
Spor la treaba mamici!

Iata si cateva linkuri care te pot inspira sa realizezi flori minunate.
.
http://www.tipjunkie.com/homemade-gifts/how-to-make-fabric-flowers-patterns-tutorials/

http://www.scrap-a-little.com/2009/07/tutorial-for-ribbon-roses.html

http://www.weddingbee.com/2010/04/29/chronicles-of-a-shoe-obsessed-bride-part-5-ribbon-flower-and-shoe-cuff-tutorial/

http://www.thehouseofsmiths.com/2010/09/fabric-flower-tutorial.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu